Klachten

Jouw tevredenheid telt!

Bij Beauclinic nemen we zorg serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks de aandacht en inzet van ons team, kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als dit het geval is, adviseren we je dit te bespreken met onze arts. Je kunt er op rekenen dat wij je ontevredenheid serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Mocht de oplossing niet bevredigend genoeg zijn, dan kun je een klacht indienen.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je klacht kun je per email sturen naar klachtencommissie@beauclinic.nl. Omschrijf in je email zo precies mogelijk je klacht en op welke behandeling(en) en behandelaar deze klacht betrekking heeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en doen ons uiterste best om de klacht in een persoonlijke gesprek naar tevredenheid op te lossen. Dit is ook voor ons van belang, aangezien je klacht ons helpt om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Geschillencommissie Quasir

Als je er met ons om wat voor reden dan ook niet uitkomt, dan kun je je wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris Quasir. Zij zijn een erkende geschilleninstantie voor artsenzorg waarbij Beauclinic aangesloten. Quasir is het expertisecentrum op het gebied van klachtenmanagement, calamiteitenonderzoek, geschillen en cliëntentevredenheid in zorg en welzijn. Meer informatie hierover vind je op de website van Quasir.

Je kunt contact opnemen met Quasir via:

Telefoonnummer klachtencommissie Quasir: 085 487 4012
Het e-mail adres voor klachtencommissie Quasir: klachtencommissie@quasir.nl

Hoe we klachten voorkomen

Wij weten dat je boven alles behoefte hebt aan eerlijk advies. Wij proberen dan ook altijd realistische verwachtingen te scheppen. De resultaten van onze behandelingen verschillen per persoon. Daarom adviseren wij je graag persoonlijk tijdens een gratis adviesgesprek.